Minu nädalavahetus

  

 

Minu nädalavahetus möödus väga kiiresti. Laupäeval käis meil suur  õunte korjamine. Kogu pere aitas korjata, sest õunu oli lihtsalt väga palju. Meil on kodus neli õunapuud ja kõigi nende alt tuli korjata. Me viisime kokkukorjatud õunad mahlategijate juurde. Me saime 73 liitrit õunamahla, mis maitseb imehästi. Laupäeval käisin ka vanaema ning vanaisa juures. Ajasime niisama juttu ja sõime. Käisin ka elektritõukerattaga tiirutamas. Tegelikult on see mu õe Roosi oma, kuid ta lubab mul ka sõita. 

Pühapäeva hommikul ma õppisin ja lugesin raamatut. Lugesin " Kukepoksi ″ , sest see on kohustuslik kirjandus. Pärastlõunal käisin õega ratastega sõitmas. Väga tugev tuul oli ning see takistas sõitmist.   Käisime Valgerannas sõitmas ning merd vaatamas. Kui hakkasime tagasi minema, ei suutnud me isegi ratta selga minna, kuna oleksime ümber kukkunud. Tuul oli veel tugevamaks läinud ja seega pidime neli kilomeetrit rannas kõndima, et saada tagasi metsarajale. Me olime pärast väga väsinud, kuid saime elamuse. Kokku seiklesime 20 kilomeetrit.  See oli minu huvitav nädalavahetus.

Kommentaarid

  1. Oled jätnud pealkirja lahtri postituses täitmata ja lisanud selle sisusse, praegu eile pealkirja avalehel näha. Muidu hästi!

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Distantsõpe

Minu reis Viljandisse