Distantsõpe

 Distantsõpe on kestnud nüüd juba rohkem kui kuu aega. Eelmisel aastal saime samamoodi kodus olla, aga siis juba kolm pikka kuud. Loodetavasti saame maikuus kooli. Distantsõpe on tegelikult läinud üpriski tavaliselt. Samamoodi kui eelmine aasta. Lihtsalt oleme ühe aasta vanemad ja ülesanded on raskemad. Distantsõpe on minu arvates toiminud üsnagi hästi. Mulle on sisse jäänud rutiin, mille järgi  tegutsen. Ärkan kindlal kellaajal, teen oma hommikused tegemised ära ja siis kohe õppima. Rutiin aitab mul järje peal olla. 

Olen saanud hakkama kõikide ülesannetega. Esitan kõik õigeks ajaks ära ja ei venita nende tegemisega. Hetkel pole veel probleeme tekkinud. Informaatika ülesannetega olen enam-vähem hakkama saanud. Geograafia referaat valmistas natuke raskusi, sest vormistamine oli minu jaoks natuke keeruline. Kuid lõpuks sain ikkagi hakkama. Ma ei jätnud enne järgi, kui kõik oli hästi. Minu arvates läheb informaatika ülesannetega väga kaua aega. Tuleb ise aru saada ja ka teha.

Õppimisega kulub mul vähem aega kui koolis. Kodus teen kiiremini, seega saan rohkem aega kulutada tegevustele, mida mulle teha meeldib. Mõne asjaga läheb ikka kauem, aga oleneb ka mahust. Probleemideks on olnud see, kui vahest mõni fail ei avane või ei leia üles õiget kohta. Sellel puhul olen kirjutanud õpetajatele ja koos oleme lahendused leidnud. Edusammud minu jaoks on olnud need, et olen suutnud ikkagi hakkama saada läbi selle stressirohke aja. Olen suutnud ennast panna töötama ja vaeva nägema. Hinnete üle olen samuti uhke. Ma ei lase neil alla kukkuda. 

Vahest olen vajanud abi ülesannete lahendamisel. Olen küsinud abi sõprade käest. Me oleme kirjutanud ja siis nad on mulle mingit teemat seletanud. Kui kellelgi abi vaja on, olen ise ka alati aidanud. See on oluline, et klass toetab üksteist ja on alati valmis aitama. Minu arvates on head keskkonnad, kus suhelda ja kooliülesandeid lahendada, on Stuudium ja Opiq. Stuudiumis saab Suhtluses suhelda ja Terasse saab panna ülesandeid ülesse. Opiqus on mugav ülesandeid lahendada ja ma tean, kuidas seda kasutada. Classroom on samuti hea keskkond, sest seal on konkreetselt olemas, mida teha. Veidike keerulisem on olnud keskkond nimega Socrative. Ma üritan sellega hakkama saada, kuid vahepeal on keeruline kui pole konkreetseid juhiseid. 

Ajaplaneerimise ja enesedistsipliiniga olen päris hästi hakkama saanud. Mul on kindel rutiin. Mõni päev on ikka selline, kus ei jaksa midagi teha, kuid ikkagi sunnin end tegema, sest tean, et pole mõtet seda hiljemaks jätta. Õpetajad on tõeliselt hästi hakkama saanud distantsõppel. Kõik on alati olemas ja küsimustele vastatakse ka kohe. Minu arust kui vaja on, siis võiks olla natuke konkreetsem tunni- ning kodutööga. Tuleks see kindlasti kirja panna, sest õpilastel võib see kergesti ununeda, sest meil on ka väga palju asju teha. Kindlasti tuleks kirjutada igakord kas videokõne toimub või mitte. Mina ise saaksin vajadusel rohkem küsida ja üle korrata.

Distantsõppega on mulle rohkem aega tulnud. Kui õppimisega lõpetan, saan kas õues olla või raamatuid lugeda. Saan rohkem endale aega pühendada. Mul on ka trennid, kuid video vahendusel. Sõpradega pole kokku saanud, kuid hoiame siiski sidet. sooviksin, et distantsõpe varsti läbi saaks, sest sooviks kooli minna. Koolis on parem inimestega suhelda ja kergem õppida.


                       
https://pxhere.com/en/photo/932336?utm_content=shareClip&utm_medium=referral&utm_source=pxhere



Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Minu nädalavahetus

Minu reis Viljandisse